sweet cherry

sweet cherry… mesti kita terbayang kek kan… hehe yelar biasa kan kat atas kek tu mesti letak buah cherry xpun strawberry… tp entry aku cherry atas baju.. camaner lar rupanya…

sebenarnya bukan buah ceri yang nak aku citekan tapi… tp beads untuk baju merah ni…. tuan punya baju namanya suraya mazni.. jiran sebelah opis aku ni..jer..  ada citer disebalik baju merah ni..

emm mula2 dpt baju su.. xcited dah tu.. baju pun cantik..    akaks.. mmg suka yg cantik2 ni..hehe.. kain chiffon n then warna merah.. kepala otak ni dok berpikir je corak apa yg sesuai dengan baju mek su ni.. pikir punya pikir dah seminggu baju si su ni x berusik..

tp ada 1 malam tu .. di bawah bulan purnama .. angin sepoi2.. hehe macam filem lar plak..   baru ler dapat idea nak mencorak baju merah ni …. esok nya terus beli manik.. malam tu terus buat…. dah buat2 alamak macam kureng ler plak.. dtg adik iparku yg tengah blaja ngan rosita dia pun bg idea kat aku.. ok ler aku pun buat ….

bl dah siap tu bangga gak dapat menyiapkan cherry ni hehe.. belum pernah buat lagi kat baju sape2 ..lawa gak..(alar2 perasan).. laki aku pun kata lawa.. so sweet cherry mcm gambar ni…..

mekacih ler ler kat adik ipar ku (lin) n my beloved hubby… hehe

gambar setelah di photoshopkan… hehe kasi up sikit

Lagi

d’ bloggers…

uhhh…. nervous plak nak tulis kat ruangan ni.. dah lar first time buat blog pastu xtau apa2 pastu buat2 kental n cam tau jer… hehe..  ni semua gara2 kengkawan ku yg ada blog.. terasa diri ni nak juga ..xmau kalah tu..  ok ler tu jer intro untuk blog ku yg belum sempurna ni.. akan di touch up dari masa ke semasa sehingga jadi mahir hua..hua…

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!