giegilllll….

huh.. ramai plak yang xkuar opis jumaat ni… almaklumlah gaji xdapat lagi kan..bonus pun xdapat gak.. kalo dah dapat kompom korang smua xder.. termasuklah den.. layan je lar.. lagu Maher Zain ni…

ni bukan nak cakap pasal dah gaji ker bonus ker.. ni pasal giegillll ni… bukan kumpulan giegil tau.. ni gigil sejuk.. sejak 2 menjak 3 menjak ni… (cakap nabil yer).. opis ni terover speed kot aircond dia… adoiiii aiii… ni semua buat nak gi minum pg.. mkn thari.. n turun minum petang lama2.. ( pandai lar kan alasan sejuk kat opis tahap beku..haha)..

macam ni lar jadi nya.. dah berbungkus2 den ni hah..

teka mana kaki..mana selipar..mana karpet… hahaha..

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: