batu pahat here i come

kursus…kursus.. dan kursus lagi.. rasanya banyak dah kena gi kursus… orang degill memang macam ni semak jer kat opis yer x.. hehe..

kali ni kena pi batu pahat plak … kursus akta.. emm.. dengar pun dah macam boring.. tapi nak buat macam mana kan.. benda tu lar dirujuk shari-hari bila keja..  start 12-4 mei ni… no fb no blogs for 3 days only ..

harap2 semuanya ok dan selamat sampai kat batu pahat.. rasanya lom penah lagi sampai batu pahat kalo stakat kat air hitam tu ado lar.. tu pun soping pasu.. hehe..

k ler jumpa lagi corat coret lagi 3 harii.. harap2 jumpa kengkawan lama kat sana..

Advertisements