uwaa… xdo air..

Ahad, 25 Julai 2010, Pulai 3.

tengah terkocoh2 di bilik air.. mengisi air di dalam bekas air.. dikhuatiri xdo air untuk 2 hari… siap bagi tau laki den..

‘babah..mama dah isi air kat bawah ni.. nanti babah mandi.. isi tank yang kat atas plak k… ni 2 hari air xdo ni’…

‘laki den pun hah kan ye lar…

otak memikir… alamak camno nak berak esok ni.. nak koncing camno ni.. adoiiii somak otak den mikirkan… xkan nak bawa boka air lak…

Isnin, 26 Julai 2010 – 7.50 pg Wisma Negeri

sampai pagi2 lagi den dah kecoh kat akak kat opis ni… ‘ air xdo kan arini ‘ akak tu pun cakap bukan ari ni lar esok ngan rabu…  hah ye ker… tapi dalam ati selamat aku arini… sebab dah terbiasa membuat saham di opis.. kat umah dia xnak… jimat duit aku nak bayar IWK ekekekeke…

pastu aku pun baca lar notis kat opis aku yang ditampal kat dinding pintu… bekalan air akan terganggu pada 27 dan 28 Julai 2010 di Daerah Seremban kecuali… sikamat… yahooooo… umah den ado airrrrr…..

Tapi air yang tadah dua tank tu nak watpo lak… nak mandi alar… alar… bathtub main buih… xmuat lak… emmm akan dipikirkan kemudiannnn……

Moral of the story jangan membaziakkk air k… (jangan bazir air). chowwwww dulu…

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!